Tidorku Terganggu /./

Hai ,
 sekian lama si ajie ta tido malam . ta boleh jadi nie. nanti kene penyakit lain pula. jadi , kita kene cari jalan macam mana nak tido . sekarang baru pukul 9 malam , memang la ta ngantok . tapi mcam mana sekali pun malam nie kene tido . jadi cara nya ??


apa kata kita g jogging , ta pun g main bola . nanti mesti penat mesti boleh tido ..


lalu si ajie pun pergi lah beraktiviti untuk memenatkan badan .

jam 11:30 malam, balik mandi . nengok tv . Men In Black  tv3 , alamak dah terlepas. setengah jam je lagi . tape, sempat lagi ni. Diva movie pula mula awal hari nie. kul 2:30 dah abis. jadinya lepas cerita tu tamat dah mula penat dan sedikit mengantok. kemas-kemas rumah sikit siap-siap. Ok, Insyallah malam ni mesti boleh tido dengan lena (:      lagi lagi lepas dapat bersms dengan princes . heee . *gatai !


mulaa tidoo , si ajie ta ingat jam berapa . rasanya around 3:15 kot .


tiba-tiba .





panggilan masuk , si ajie ter kejut dan laju je angkat call tu .

- ajie, sok nak pergi AMSO tu kejut aku , nanti aku jemput kau. kita g sama .
- ta pe aku drive sndri ..
-....... * apa dah lagi dia cakap, serius aku ta paham. sebab aku memang tengah ngantok sangat .



tidooo ....

zzzzzzzz
zzzzzzz
zzzzzz
zzzzz
zzz
zz
z


panggilan masuk lagi ,

-ha, mintamaaf , mintamaaf , mintamaaf , mintamaaf ,
-ya, ya, ya, ya,
---------
------
----
---
--
-

-----------------------------------------------------------
aku dah ta boleh tido . puas aku guling guling , akhirnya satu jam kemudian aku tertido juga .



tidooo ....

zzzzzzzz
zzzzzzz
zzzzzz
zzzzz
zzz
zz
z

panggilan masuk lagi ,

-sayang dah tido ?
-sayang ? siapa sayang kau nie ? ni siapa, aku nak tido . hg p cari sayang hang kt number lain.
-ni abang laa .. syang kenepe ni ..
-ABANG ??! kau gilaa ! sejak bila pula aku ada abang dan orang panggil aku sayang nie. salah number la !
* lepas tu dia bebel apa apa tah , si ajie terus letak dah ..


guling guling guling ...
masuk pula sms dari kawan si ajie . alaa time malam buta ni laa hang nak sms . hang p tido laa . ka kt tempat hang tu tengah hari kot. sebab tu hg ta tido .. ha, layann ja laa lagi pun si ajie ta boleh tido dah ..


__________

sekali si ajie nengok jam , yo subuh dah . macam mana nie, dapat tido kejap je. ha ta pe yang penting dapat tido .. syukur.

 bangun dengan rasa nak cakap macam nie, lepas ni aku nak off fon klau nak tido !

No comments: