Pages

Powered By Blogger

Sailor Moon

sailor moon ? yah masih ingat pada karton ini ? pada suatu ketika dulu aku sangat meminati karton ini dan sangat teruja untuk menonton cerita karton ini ..



sailor moon ! , di sebab kan aku yang selalu berkhayal waktu kecil, lalu aku pernah duhulu ingat kan bila dah besar nanti aku pun akan jadi seperti sailor moon ini . berambut panjang bewarna kuning keemasan just like this sailor moon .


ha, semua itu karut sekarang .




 aku juga memiliki jam tangan sailor moon yang boleh di bukak cover jam itu . sebenarnya ta tau di panggil apa tutup jam tuu . tutup yang bila kita nak nengok jam kita kene bukak .. pahamm ? heee .. jam itu di hadiah kan oleh ayah aku sempena aku dapat 100 markah dalam ujian matematik waktu darjah 1 .

 yaaa , aku masih ingat dengan jelas lagi ...

: ayah akan hadiah kan ajie jam sailor moon kalau ajie dapat 100 dalam matematik minggu depan ni ..
~ lalu aku berazam belajar bersungguh sungguh untuk mendapat kan jam itu !haha . akhir nya aku dapat!

(100 markah untuk matematik darjah 1 ? sekarang nampak mudah, celah gigi ja. tapi waktu dulu ?? waktu aku umur 7 tahunn ? macam mana , dah laa aku belajar dalam bahasa mandrin . mati katak kau !)

waktu aku dapat kan jam tu , aku rasa bangga sangat . dan macam biasa pergi sekolah jaa, semua sibuk nak pegang pegang jam baru aku .. ha jangan harap korng dapat sentuh jam aku !
hhaaaaa !



aku juga memiliki t-shirt sailor moon yang di hadiah kan oleh ibu aku . biasa lah waktu kecik kecik kan ibu suka anak dia pakai baju kartoon kartoon , konon comel comel nanti . aku memang comel lah , haha ! t-shirt tu warna putih dan just like this !

hmm ,seronok betul time tuu , bila pakai je nanti budak budak lain pandang .. 
woooooo, dia pakai baju kartoon yang dalm tv tuu ! 

hha, kau ada ?! 

 ibu : baju ni ada 2 helai . satu ajie satu angah . 
:ajie nak putih !! ajie nak putih ajie cop dulu !
dengan hati terbuka angah terpaksa beralah ambik warna peach .

untung nya jadi adik !


rindu nya pada semua barang barang nie ... mana lah pergi nya semua barang sailor moon ajie nie !

1 comment:

Black Jeepsu said...

laen kali simpan lar,, eh tapi mcam penah dengar ja cita pasal jam sailor moon ni?? hehehe