MISI TERKENDALA (!)
SESUATUU BERLAKUU...
OUHH TIDAKK !!
MISI TERPAKSA D ROMBAK..HAHA..

kerjayaan pertama




MISI PERTAMA : tarikh luput...


HASIL : yeahh! akuu rasa akuu berjaya buat sesuatuu yang istimewaa.. istimewaa ke?? mestilahh akuu yang buat sendiri.. hehe..

1:




jelly kiwi. kenapa jelly kiwi??

sebab kiwi antara buah kegemarann ayahh..

jelly pulaa antara makanan kegemaran ibuu..

*ibuu suka makanan yang lembut dan sejuk sejukk

digabungkan dapatlah hasil : jelly kiwi


selamat menikmati ;)

2:


chocolate strawberries

kenapa buat yang ni.??

sebab ibuu nak sangat makan chocolate strawberries ni..

jadi akuu punn buat laa untukk ibuu dan ayahh..



nengokkk.. main suap suap lagi..

nak sikitt..hha


REAKSI : ayahh dan ibuu sangat terkejut dengan kejutaann ni. hahaa.. semua tanya mana dapat Kiwi dan Strawberry nie..adalahh rahsiaa mana boleh bagi tau..hhaa..
PENGHARGAAN : terima kasih banyak banyak pada eton, kawan baikkuu kerana sudi teman akuu g cari buah buah ni semuaa bersama motor ROXY dy..

MISI APRIL




MISI PERTAMA : 12 april nie ulang tahun perkhawinan ibu dan ayah yang tersayang. saya ingin buat sesuatuu yang istimewa untuk merekaa..
halangan : ta tau nak buat ap..
usaha : berpikir sampai dapat apa yang patut di buat sempena ulang tahunn nie..



MISI KEDUA : dapat kan lesen D kenderaan sebelum 24 nie. 24 nie lesen L untukk D kenderaaan tamat tempohh nanti kene perbahruui membazir je. HHA..
halangan : malas nak pergi belajar, lama amat kene tunggu giliran nak belajar paking berzaman, ta da orang nak jadi drivr antar dan ambik pergi berlajar nye.hha..
usaha : rajin kan diri bangun awal pagi, pergi pagi pagi dan ambik giliran awal supaya ta tunggu lama, ayahh dah upahh izuudin jd drivr saya ! yahooo..hha. *tapi maluu laa dengan dy..



MISI KETIGA : 26-29 ni kawan kawan ajak pergi melancong ke pulau tioman. wahh seronok nye! pergi 3h2m..afdal anak tokey chalet kat tiomann tuu nak ajak kawan kawan jalan jalan kat tiomann.. seronokk kalu dapat pergi..
halangan : takut nak mintak izin dengan ayah dan ibuu sebeb mereka kemungkinan besar ta kan bagi pergi. alasan nye ta da orang besar laa bahaya laa.. nanti ayah bawak pergi dengan family laa..
usaha : akan jadi anak yang baikk sanagt sanagt..haha cari masa yang sesuai untukk mintak izin dan berpujuk pujukan.haha.. kalau ta dapat pergi pun ta apa la.. ta da rezeki gamak nya..haha



MISI KEEMPAT : kembalikan warna kulit asal. warna kuning langsat.. haha.. ye je.. kawan kawan sebaya semua di tegur kerana makin gemukk maklum lahh duduk rumah seabad makn tidur je kerja.. tapi berlainaan dengan saya.. bukan ta gemukk tapi ta da pun tegur saya gemukk walaupn gemukk haha.. tapi kawan kawan tegur: aina kenapa makin hitamm?? wahh ituu dy..
saya sudah penat menjawab.. haha nie jawapny: sebeb saya pergi berjemur d gambang dan saya main nettball pagi petang itulah sebab saya hitamm.haha
halangan : ta tau produk apa yang boleh kembalikan warna asal kulit, suka main panas sebab aktif sangat. haha
usaha : pakai sunblock kalu nak berjemuk di mana mana lagi. kurangkan keaktifan diri .. duk dalam rumahh je.. cari produk yang sesuai untuk kulit asal .haha..jangan tersalah pakai je suda..

* tunggu dan lihat misi mana satuu yang akan terlaksana..haha.
p/s : untuk diri sendiri . JANGAN HANGAT HANGT TAHI AYAM..

budak perasan



hadiahh budak 8A

percaya? kalu ta percaya jangan percaya..haha..


akuu nak MINI COOPER warna kuning tapi nie je yang mampuu..hmm terima dengan hati yang berbunga bunga
..
SUZUKI SWIFTwarna putihh..
ok laa tuuu..

apa korang ingat ayahh akuu datuuk misai nak beli kan akuu keretaa nie?haha.

mintakk basikal, dari tiada gigi sampai gigi dah berlapis lapiss pun ta dapat dapat..tiba tiba dapat kereta..hehe..


*ikhlass dari budakk perasan berangan angan