Pages

Powered By Blogger

Berangan-angan aku

3 temujanji ?

ya, semlam baru aku berkesempatan untuk tengok cerita ini . ya ya ya , aku tau cerita ni dah lapok dan mesti ramai berjuta juta yang dah tengok .

aku jarang nengok cerita cinta cinta melayu sorang sorang , selalu nya ada yang tukang download aku hanya tumpang sekaki je.. heee . tapi kali ini lain , aku download cerita ni sendri dan negok sorang sorang sambil makan maggie Laksa malan tadi .

cerita ni ? hm, boleh laa , sebenarnya aku minat kt kamal dan sedikit pada amanda . jadi aku pun layan laa cerita nie.. heee .

sedang sedang aku nengok cerita nie , aku teringat akan sesuatu ...


aku teringat kan macam mana pertama kali nya aku berjumpa dengan seseorang ni secara rasmi nya . 
29 Julai 2011 . Jumaat . maka berubah lah kehidupan aku sedikit demi sedikit sehingga la ni !  arghh , aku ta kan cerita panjang pasal ni ..



dan dalam cerita ni , ada sekali tu , encik 20 sen tu bawak cik 3 temujanji(riana) pergi ke celebration birthday tok wan , dan riana ni di layan dengan baik dan sangat di senangi oleh keluarga sen tu ..

aku juga berharap begitu . heeee ~~ . bila aku di bawa bertemu dengan orang penting dalam hidup Mr Right aku mereka akn senang , selesa , suka dengan aku . dan aku dapat sesuai kan diri dengan keadaan semasa . aku harap hari itu akan muncul dan semua nya berjalan lancar !



btw, hari ni aku dapat berita gembira dari seorang sahabat aku . taniah , dan selamat berbahagia (:


tamat

3 comments:

Hafizudin Hayato said...

u already found someone special to u right.. congratz.. :')

ajie_harini said...

someone special ? . ya kita hanya merancang , dah semoga yang kita rancang berjalan lancar

Hafizudin Hayato said...

aminn.. :')