malu laa~~


siapa nak ikut antar angh g busstop ni ??lajuuu, ayah dah tunggu dalam kereta ..
ajie2!!! ajie nak ikut ..
berlari2 ajie keluar bilik tanpa mencapai apa2 punn terus masuk dalam kereta dan jalan ...

smpai je kt busstop ..

bus angah dah ada tuu, angah naik dulu eyhh ..
eyhh , ajie ibu lupa bagi angah duit lanja dy , tolong naik bus bgi kan pada angah ..
baiklah ibuu ~~

tanpa segan silu ajie pun naik bus dn bagi duit tu pada angah

angah nie ibu bagi, buat beli coki2..
alaaa susah2 je, ckp ibu trimas..
ok, cun.. bye2. ajie turun dulu ..
eyhh2.. pakcik jangan tutup pintuu, saya bukan penumpang.. bukak laa, saya nak keluar.. sy nak balik.. alamakkk....~~
eyhh, maap dik, pakcik ingt awak penumpang ..

satu bus ketawakan si ajie nie boleh ta, perghhh ..
hahah ..gilaa sumpah laa, semua ketawa.. pakcik tu boleh tutup pintu bus pulaa..si ajie buat bodoh je.. IM COOOOL ..
masuk kereta kne bahan lagi .. ADOI ~~~


bye2 angahh ~~
selamat kembali ke alam pratikal anda .. heee..dapat jumpa kejap pun jadi laa.. ala kat semban je kan.. nanti ajie free ajie g turun semban ok? tapi mesti belnja ajie laa.. hahaha .. gila jahat, adik apakah ini ??

2 comments:

one_ny said...

hahaha...ko mmg suke jd bhan ketawa org kan..haha...xleh bla...

ajie_harini said...

pakcik bus tuu. aku dh ckp nak naik kejap je..dy g tutup pintu ..