hero melaka

hey .. hey .. hey ..

cerita lama pun sebenarnya.. cume baru sempat nak cerita sekarang..
26 jun ari tuu , rasanya laa... dah ta ingt laa yang ingat hari ahad je..kami ajk untuk program OPKIM NUSA ada lah pergi melawat tapak projek di Sg. Rambai, Melaka.. tempat ok, goooood. masa kami sampai tu, ada pelajar2 UiTM Lendu sedng buat program kat situ .. pelajar2 MPP dan JPK dorang.. famous jugak tempat tuu, sebab si ajie pun dapat tau pasal tmpat tu dari kakak dy, UiTM BndaryaMelaka pun pernah buat pgrom kat situ ...

lepas melawat tapak projek, kami pun di bawak jalan2 sekitar area taming sari, dan bagai2.. sebenarnya si ajie dan Melaka ni dah sangat selalu .. sebab memang dy selalu turun Melaka pun.. so mcam ta heran sangat laa di bandingkan dengan budak2 yang dah lama ta datang Melaka.. heeee (:

bermulaaaaaa, Hero Melaka nie berposing... shameer, dy memang orang asal melaka ..
sepanjang perjalanan pegi dy tersenyum je.. suka la tuu dapat balik Melaka .. hahah

antara AJK yang ikut .. Pn. Fatimah Sham pun join



lepak2.. tangan tetap ta lepas handycam


HERO MELAKA berposing .. hahah


Bard, usha awek2 Melaka .. haha

hujan yang si ajie sangka dari subuh, rupa nya ta hujan2.. haha.. apa merepek nie... berita sedih .. kene paham sikit ... projek OPKIM ini terpaksa di tunda.. alamak mcam mana nie.. ta best nyaa.. namun rezeki ada dimana2.. si ajie telah di tugas kan dalam projek lain.. iaitu survival camp .. may be lagi best kot.. heeee (:









2 comments:

SAKINAH REDUAN said...

bangge sangat ko dgn hero tamil 2...haha

ajie_harini said...

eyhh , itu hero malaya.. haha