Pages

Powered By Blogger

gua kene kencin'


woooowooowoo , siapa seyy berani kencing gua. haha, ayat macam taiko besaq ja. biar laa , aku anak taiko kawasan , lu apa bisingbising .

gua dapat arahan dari mama tercinta . ini senarai barang dan duit dan upah sekali , g beli .

ada upahh ? wah , bagus. skg jugh ajie g beli. kerja laju bila ada upahh , bukan gua minta , tpi rezeki . heee .

dalam senarai tuu ta banyak pun yang kene beli .
so, laju ja balik rumah dan barang2 ..

tibatiba ,

AJIEEEEEEEEEE!! NI NK BUAT APA, IBU TA SURUH BELI NI PUNNN ..

eyhh , ajie ta tau . ajie g kedai tuu bgi senarai barang , then tambi tuu yang ambik semua.

PERGI TUKAR , IBU NAK JINTAN KASAR, BUKAN LADA HITAM .

baiklahh ~~



tambi ni kencin gua or dia sebenarnya ta tau jintan kasar tuu yang mana ??
haha, kalau tanye gua, memang laa. gua tau bayar jaa ! siot betul, tambi tambi !



ini mcam apa ??

macam l a d a h i t a m kan ~


ini macam apa ?
macam j i n t a n k a s a r kan ??



oit, tambi! jauh beza dua benda ini laah . lu kencing gua ka apa ..
dahh , terpakasa gua start enjin p kedai lagi . ~~~


No comments: