fever

halo ..

setelah sekian lama si ajie ini tidak bermimpi ,
selama ni si ajie tido lenaa ja.
tapi ,
hari ni tiba-tiba boleh mimpi pulaa tuu .

macam - macam yang dia mimpi kan
sekali bangun , pandang jam
wth !
sudah lewat ,
kepala rasa berat,
dahi panas,
FEVER

so , seharian diam ja !
jangan tanya apa-apa ,

dont worry,
si ajie kan stdn nurse .
then ,
apa hang tunggu dok diam lagi laa
p laa wat tepid sponging kt diri sendiri .
haha , semua tuu lambat .
cek dah p beli ubat, senang cita !
GAGAGA

si ajie sudah beransur k e b a h (:

atok , sorry .
I did mean to disturb you vacation with my ill



tapi, apa yang best hari ini ialah si ajie dapat apa yang dia mengidam kan nak makan dari semalam lagi . LAKSA , even laksa tuu pelik sikit.
hee, fadzree , aku p beli laksa kt tanjung, tapi ta tau laa kedai tu ke yang kau mention semlam . btw ta pa, dh beli pun . (:

2 comments:

one_ny said...

alamak sorry nek x tau nenek dmam...
hihi... al-maklum la da 2 minggu lbih brjauhn dgn yg t'syg ye...huhuh

ajie_harini said...

heee, yang tersayang pun dah ta sayang . haha ..*gedikk ja si ajie nih