Pages

Powered By Blogger

cuti sudah abis bro


sebulan sudah berlalu , cuti semester gua sudah tamat

sekarang ni saat nya untuk kembali ke dunia sebagai seorang pelajar .

haiah , malas nya . gua terpaksa tinggalkan tabiat bangun lambat ,tabiat tengok cartoon ta ingat realiti , bergayut ta ingat waktu, bergusti ta ingat tempat , makan ta ingat dunia, bermanja-manja gedik ta ingat kiri kanan , dan lain-lain sekutu sekelemomor dengan nya.


besok gua kene bangun pagi-pagi untuk gerak ke puncak alam yang tersayang . apa habaq laa p.alam tu . mesti sunyi ta meriah gua ta da nak buat bising2 sampai kene marah . haha ..




sekarang gua layan cerekarama tv3 : payung emas .
gua penah cita kt sorang mamat ni, berkaitan payung emas. alang kan bagus nya kalau mamat tu pun sedang nengok cita ni . tapi gua rasa ta kot. laki layan ka cita mcam ini ? bapak gua pun tengok sukan ja. hahahaha ..


ok, gua dah ta tau gua nak bebel apa .
gua cuma ta sabar nak jumpa cucu2 dan yam gua ja. haha (:

No comments: