macam nie punn bolehh ?

salam.


01.11.2011
macam cantik jaa tarikh ni (:
dan cerita cantik pun berlaku ,





kenapa ada logo WATSONS ini .
kalau nak cerita panjang , 5 tahunn pun ta abiss .
HAHA . gilaaa hyperbola-bola.


kita pendek kan cerita .


: si ajie pergi ke watsons untuk membeli sesuatuu yang amazing ,
sedang dia memilih barang yang amazing tuu , dia perasaan seorang jejaka ni memerhatikan dia. jejaka itu kelihatan kemas dan berstyle.

dalam hati si ajie : alaa, sibukk jaa mamat nih. ta fokus nak memilihh .


lama kelamaan ,
jejaka nie pelik laa. bahagian mana si ajie ni pergi , bahagian itu juga dia pergi .
ini kes lain nie , dan dia asyikk
pandang senyumm , pandang senyummm

kejap-kejap ,
jejaka ni ?, macam penahh nampak laa sebelum nih .
ouhh , yang kt ***** ari tuu ..


dek kerana rimas ,
dengan berani nya si ajie punnn pergi ke jejaka itu ,


lalu

: encik, kita kenal ke ?? sebab dari tadi encik pandang senyum2. macam kenal ja
: eyhh, kita tak kenal. tapi nak berkenalan bolehh ?
: la, ta kenal. tpi pandang macam kenal ja. cehh !
: memang ta kenal, tapi saya dah banyak kali nampak awak. selalu naik kereta hitam kan.
: haah.. ta pe la. sy dh sudh beli barang. jalan dulu ye..
: kejapp laa.. nak balik dah? kita macam mana , boleh kenal tak nih ?
: dalam hati si ajie berbisik *kenal diri sendiri dulu laa. haha



ingtkan betul-betul kenal laa. cehh kurng asam punya jejaka !~~
macam ni punyaa orang punn ada.

2 comments:

one_ny said...

alamak si ajie malu2 jual mahal plak..huhu
potong line die je.. haha

ajie_harini said...

ta nak ! sebab itu jejaka sangt menakutkan