sukan lengan

hye , sedang selak-selak surat khabar tiba-tiba ternamapk ini :

yang ini poster benar ,
betul-betul punya .
*bukan macam entry sblm ni tuu


wah , sukan lengan ? ini kali pertama dengar pasal sukan lengan . mungkin sebab si ajie ni kurang baca surat khabar kot , heee . apa2 pun sukan ni macam menarik . baca punya baca , memang menarik . lagi-lagi baca tang hadiah nya :


hadiah lumayann tuuu ,,oooo


masyukkkkkk , kene join ni . sekali tengok lengan * alamak , boleh menang ka lengan macam nih ? nak angkat patient pun mintak tolong orang . hmm, eyhh, itu dulu skg dah banyak lemak , mesti menang punya lahh , * lemak lembik2 ni membantu ka utk menang , patut nya lengan ketul2 muscle timbul2 baru boleh menang . apalah si ajie ni .


ini poster penuh nya ,
kt sini semua detail ada ,
borang dn syarat semua ada.

mana nak dapat ??
beli laa surat kabar Merto (:


sedikit maklumat tentang karnival ini :
KARNIVAL GEGARIA anjuran HARIAN MERTO .
TEMPAT : DATARAN MILLENIUM, KEPALA BATAS, P. PINANG
TARIKH : 19 & 20 NOVEMBER 2011
KATEOGRI : A REMAJA LELAKI 17 TAHUN KEBAWAH
B TERBUKA WANITA
C LELAKI 75KG KE BAWAH
D LELAKI 75-85KG
E LELAKI 85KG KE ATAS


JOM p ramai-ramai .

tuu, bukan si aji ta mau masuk, cumaaa
sebab tarikh tuu dah nak kene dftr masuk sem baruu , kan kan kan
lagi punnnn ,
jauhh . kat penang laa. hee

nak tau lengan anda hebat ta, try laa masuk . heee
sekian !

1 comment:

one_ny said...

ala aku tiap2 hari main sukan lngan ni dgn menyapu sampah kat dlm rmah n d luar rmah..
hdiahnye mknan free tiap2 hari.. hehe