Pages

Powered By Blogger

angan-angan tercapai

selasa 27 Mac 2012

semalam , apa yang berlaku ??

angananagan nak jadi helper tercapai jua. Sebenarnya nk dapat terserempak dengan prince je . hha . gila ta baik macam tuu . ta! ni kira macam sambil menyelam minum air, nanti dapat ushausha prince ..
dengan teruja nya aku pun pergi jadi helper ..

dapat tugasan ..

: aina, sini section 7 ni . kamu kan banayk cakap . kamu kene belakon kt sini ..
: belakooonn ?
: kamu nie.. pergi baca soalan dan duduk kt dalam tu diamdiam ..


soalan lebih kurng mcam nie dia
(Mrs J was admit to the psychiatric wad, you need to do MSE to her.)
1. family history
2. orientations
3. memory
4. perception
* maksud nya orang sakit mentel baru masuk wad, so kene ambik latar belakang pasal pesakit tuuu ..

korang agak2 laa, orang sihat yang kene belakon macam orang sakit mental .

apa rupanyaaa ??? hahaha


bermula :

:ta sabarnya ..siapa lah student nurse pertama yang bertuahh nie ..
sumpaahh aku memang teruja gilaa gilaa .


!ambik kaauuu !!!!
dush dushhhhh dushhhh dushhhhh dusshhhh. orang pertama yang masuk ialahh prince ! OMG !
aku dah laa berlakon jadi orang gila. on the time, aku rasa nak lari lajuuuu lajuuuuu . cakap, saya ta gilaaa, tolong lahh percayaa ....
berbeliak mata kau jumpa prince .yang best nya, dia pun terbeliakk. terkaku .sampai ta tahu buat apa2.. kelakar sangat3 ... heee . sorry prince, tapi jagan risau , saya dah tolong prince !


dan
student nurse seterus terus nya ...
lelaki-perempuan-lelaki-perempuan-perempuan ....
macam-macam soalann yang keluar .pelik-pelik soalan nyaa .. hahaha ..


ternyata seronok jugak jadi orang sakit mental ni , tapi penat laa. sebab yang datang semua tanya soalan lebih kurang je .. hahahaha ..

abis laa, kalau senior baca ini semua.. mengamukk mereka .. haha .. btw kalian semua jangan risau .. saya adik junior yang baik, (yuck !!)saya dahh tolong mana yang dpat .. lagi punn nampk ta pemeriksa tuu ketawaa jaa .. hahah ...so all is well !

xoxo, ESOK giliran aku pulaa. TIDAAKKKKK !!

No comments: