Pages

Powered By Blogger

aku bukan stalker hebat

bacabaca. ceritanya bermula macam ini .
yes I am , aku bukan stalker hebat, malahan tak reti pun nak skodeng orang punya blog ke fb ke , apa dan yang lainlain ..
seriusly .. sebab tak pakar dalam bidang ni. tapi nye sebab ke ingin ana yang melampau, maka dengan tidak sengaja aku telah pun menye ngo deng wall sorang ni.. wall fb dia.. haha ..

apa yang aku nak tahu sangat sebenarnya,??

tak, aku cuma nak tau sesuatu yang kecik je, sesuatu yang tidak penting mana pun sebenarnya..aku cuma nak tau result SPM dia je sebenarnya, haha.. kira adik adik laa nie..

okeyh cerita dia macam ni, dulu time spm aku sorang budak yang sangat sangat sangat ???

ta tahu nak described diri sendiri macam mana.

jadi ada suatu hari nie, sedang aku bertugas di perpustakaan ,*ok, aku pustakawaan yang berkainhijaudanberbajuputih. alalamacamputripas, eyhh ,ada ke ?? taa kira lah ada tak ! masa aku bertugas aku ada dapat note dari seseorang nie.


note bertulis
: i cabar you dalam SPM, event kita SPM lain tahun, tapi i still nak cabar you ! macam bagus je kan you nie!

(ok, ni sikit ayat dalam note tuu , note tuu panjang lagi)haha

aku SPM 2009, dia SPM 2011. jauhh beza tuu .
ok, macam mana sekali pun sekarang ni aku dah tau yang kau tak dapat kalah kan aku , hha ..

(inibukannakmembanggadirisangat, cumaterlebihgembiraja) haha

ok, sebab kan note ini lah aku telah jadi stalker , dan aku berhasil haha!

xoxo, ok dah abis cerita. dah ta tahuu nak vevel apa !

No comments: