Selamat Tinggal P

ok. dengan rasmi nya hari ini si ajie dapat lesen full ./.
yahhhh , gembiranya .. cehh, padahal bendda kecik je punn. biar lah..

sekurang kurang nya tidak lah takut bila memandu tiada pelekat P. * memandu ke ? sejak ada buah hati bukan dah tak memanduu ke ? ada lah kadang-kadang, sebokk je !

dan rasa nya pelekat P dekat kereta pun dahh bolehh cabut.. hahahaha..

dan boleh lah membangga bangga sikit pada kawan-kawan yang masih lagi dalam kurungan P tu .. heee ..

tapi malangnya..

walaupun dah full . memandu lancar untuk kereta auto je.tuu yang sedikit maluu. padahal ambik lesen dulu manual , cuma sekarang dah gagap bawak manual, bukan tidak boleh terus ok ! bolehh cuma gagap ja.

never mind, practice make preface




cari apaperbezaan gambar nie ?
cehh , padahal dah tauu kan ,apalah si ajie ni. tak senonoh!


sekarang renew lesen ikut tarikh lahir, senang nka ingat. satu sistem yang bagus !
jadinya lesen ini hidup selama setahun sebelas bulan dengan harga RM45.
setahun RM30. dan RM15 tu untuk sampai kan ke tarikh lahir pada tahun seterusnya ..
pahamm ?


23/3/2012-23/3/2013=rm30
23/3/2013-27/2/2014=RM15
TOTOL :23/3/12-27/2/14=RM45

*mungkin macam ni lebih padam (:


tapi ,

dah tak da P ni macam tak best juga.. nanti ta boleh nak pandu terkedek kedek dengan alasan, HEI, i MASIH P LA, TAK NAMPAK KE ?? hahaha xD


xoxo, nak renew lesen bukan lah susah mana. asalkan ada usaha .

No comments: