selamat tinggal



hai pakcik, pakcik apa nama ? mulai hari nie saya akan jaga pakcik tau. sebab saya pratikal kat sini. suka ta ? ta suka pun pakcik kne suka jugak.. heee


nama? my name is James bone . anak kat sini bpe lama nie ? dah kalau ada orang jaga, pakcik suka aje.. terima kasih le ye nak . alang2 anak kat sini, eyhh mana awak nie, pakcik ta nampak sangat nie.. nak awak tolong panggil tukang bersih tuu, suh dy lap lantai nie. ada air tumpah laa.

ok pakcik James. saya dah panggil radicare nanti dy datang lap.

* sesi suai kenal si ajie dengan pakcik di katil 6A.


si ajie sangat ramah dengan pakcik ini.
entah ta tau kenapa, rasa macam pernah kenal je dengan pakcil ini.
setiap kali datang buat observation, bagi ubat or buat apa2 je dekat pakcik nie. mesti pakcik ni tanya.

nak awak orang mana nie ?

saya orang Johor laa pakcik

pakcik kenal, aina, pakcik ingat .. dengan lagi sorang budak melaka pakcik ingt. tapi dy pagi2 je ada.

yeyeyeye.. pakcik ingt saya.. heee.. best laa pakcik nie..


pakcik ni jugak rajin bercerita pada si ajie .
dari cerita hantu, cerita lucu, semua dah keluar ..
seronok nyaa kalau arwah atuk masih hidup, mesti atuk pun macam nie..
selalu nya si ajie masuk shif, pakcik nie sedang duduk bual2 dengan pesakit sebelah dy,

tapi hari nie pakcik nie tido pula..

alaa, pakcik nie tido pulaa. siapa nak cerita-cerita hari nie..



tibe2, masa untuk bagi ubat.

pakcik.. pakcik .. pakcik..



seketika terasa lain sangat ...



doktor, pakcik nie ta sedar laa, saya panggil dari tdi lagi nak bagi ubat ..
bermula laa episod kelang kabut di wad tuu .. dan pelbagai procedure laa bermulaa..
namun, ALLAH lebih menyangi beliau ..



al-fatihah untuk arwah pakcik Azmy .. semoga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman ..






sedih laa , lepas nie dah ta da orang nak cerita-cerita pada saya lagi ...




No comments: