Pages

Powered By Blogger

Plan cuti sem

cuti semester apa rancangan ??

hmm, apa nak buat nie selain tido , bangun , kemas rumah , uruskan baju , masak , makan, jdi driver, face-booking  ??
 apa lagi apa lagi apa lagi lagi lagi ...
macamni hari hari boleh membawa padah ! naik sem nanti ta muat nak pakai uniform ! NO , it must be stop !

jadi ada cadangan ??



pleaaaaseee !!  :*

aku ada plan nak ke sungai petani untuk tolong mak cik aku kt sana. dia ada kedai , jadi nya selain dapat upah, mungkin dapat berdikari dan dapat mengeratkan silatuharim . heeee !

tpi cabaran bila aku bersetuju je untuk kesana aku kene set in mind yang kt sana no internet connection , no transport, betul betul betul bersedia kah si ajie ??

hmm internet tuu semua ta kisah sangat. sebab nya nanti akan sibuk tolong tolong mesti tada kesah dah pasal teknologi ni, haha , *konon . transport ? ta kisah sebab kedai ke rumah dekat ja, dalam beberapa langkah dah sampai . dan dekat dengan segala pasaraya .  so no big deal lah!

 AJIE MESTI BOLEH!

masalah nya ??

 hmm, adakah ibubapa dan adik adik aku akan benarkan ? heeee .. tuu laa nak tnye mcam segan sikit .. sebab nya takot mulut cakap bagi tapi hati mengharap tidak jangan pergi .. haha.. hmm serba salah lah pulak .

sebab nya kalau nak suruh aku kerja kt Mersing ni memang tidak lah jawab nya, ayah mana bagi .. jadi kita guna kan alasan untuk tolong makcik di sungai petani .. haha.

mungkin ayah dan ibu dan adik adik akan bagi kot, yang penting aku cuba dulu ...


tau kedai ni ? hmmm .


insyallah (:

No comments: