tahniah

assalamualaikum ...


congratulation to my cousin kak ain nadia binti zabidi .. heee ..dah abis pun ijazah dia.. Konvo pada 21/09/2012 ari tu yang di adakan di Dewan Tuanku Syed Putra  ..graduation USM

* semua ni aku dapat dari fb mak dik .sebab aku bukan p pun. sekadar nengok dari fb pun dah tumpang bangga

taniah kak nadia ..

jangan salah paham . yang montel kt belakang tu bukan boypren dia pun ! sebab tu pun cousin kak nadia. tu abang aku lah ! hahaha . jangan heran kalau nampak abang aku, sebab dia memang kerja kat urata dah la ni. tu la yamg boleh p konvo kt USM sana nuu..


lepas ni siapa punya konvo pula ??

semua senior-senior uitm aku sibuk dok post tarikh konvo dorang .
JELES tau tak ! ceh . btw, taniah kat semua yang berjaya ..

hmm. nak check la mana la tau aku pun di jemput hadir ke konvo u'olls tuu . haha * muka mengharap ni ..

tiba-tiba dapat SMS : ui, angah konvo bulan sebelas ni . boleh la angah upah ajie jdi angah punya photographer ..
--' .... kan . aku dah cakap mesti ada invitation istimewa punya untuk aku .. haha.. *perasan gila ..

angah pun nak konvo dah ? hmm. ni lagi la harus JELES ni.. taniahhh !

jangan gado , tahun depan den punya giliran pula .. Insyallah .. Amin ..!

2 comments:

ejulz said...

tahniah gak buat kazen aina.. xpe, nnti tiba masa aina pulak.. :)

ajie_harini said...

insyallah next year aina pula.. amin