Pages

Powered By Blogger

Rezeki

salam jumaat .

aku student nurse semester 5 yang masih belum dapat penuh kan buku cross aku even dengan cross yang remeh temeh . hari ni rezeki aku, banyak procedure yang aku dapat buat untuk memenuhi cross yang kosong-kosong itu .. alhamdulilah ..

balik pratikal, aku di belanja oleh makcik yang jual air kt depan hospital tu .. dy bgi aku 3 bungkus kuih-muih yang di jual nya. kata nya ' makcik nak tutup kedai da ni , ambik lah nie.. makan sama-sama ' . terima kasih makcik, semoga Allah murah kan lagi rezeki buat makcik . aku pun mengagihkan kuih. 1 untuk encik pemandu bus * fauzi kot nama dy . satu untuk budak-budak yang duduk depan lagi satu untuk budak2 yang duduk belakang . Alhamdulilah, rezeki yang sikit itu dapat di kongsi bersama.

sekian (:

No comments: