Pages

Powered By Blogger

terungkap jua akhirnya


semalam hati berbungabunga riang tidak terkata ,
tapi di sebaliknya ada hati yang melayanglayang walaupun tidak di nyatakan .


tapi
hari ini barlainan ,


hati yang berbungabunga itu tidak lagi riang , berubah menjadi layu .
namum , ada hati lain yang mula berbungabunga .


hari ini kau berceritakan tentang suatu yang hanya kau yang tahu ,
aku tersentap pilu,
namun,
aku tetap mengukir senyuman seperti tiada kesedihan di hati ..
sebenarnya ,
apa yang aku sedihkan pun aku sendiri ta pasti .

mungkin terharu kerana engkau sanggup berkongsi cerita atau mungkin aku tergugat dengan pengakuann kau ?
argghh , lupakan semua ituu ..
aku sebagai kawan tetap sebagai kawan .


terima kasih berkongsi cerita dan memberi tahu rahsia . tiba-tiba rasa sangat dihargai dan istimewa .
semoga persahabatan kita kekal hingga keakhirnya .
SSAR ;)


kita sering mengharapkan suatu keajaiban , namum apabila keajaiban itu tidak seperti yang kita harapkan ...kita akan sedih .. tapi kita harus menerimanya juga ..

xoxo ,

mungkin, suatu hari nanti giliran telinga kau untuk mendengar luahan aku pula .. siapa tahu :)

No comments: