Pages

Powered By Blogger

sambungan


"semoga celik saja pagi besok!
harimu bertambah ceria! "

its it !
ceria , pagipagi masukkan earphone kat dalam telinga dengar bla bla bla bla bla berjam jam .. macam macam yang di dengarinya .. hmm, terima dan ingat sebolehnya .. arghhh , dah penuh otak , cerumen pun dah melimpahlimpah , dengar dan senyum je laa . hahahahaha ...


mari lunch bersamasama .arghhhh ~~ sedapnya membuli dan men"translate" kan isi hati manusia ini .. siapa yang salah , siapa yang merajuk , itu tolak tepi. sekarang masa gua !

mari kita daki bukit petang ini. awal awal lagi dah spoil. gua kene tinggal . gua rasa semacam, gua ta nak buat benda ni ! belum tiba masanya lagi gua belum ready nak buat ini dengan manusia ini sebab gua pernah sedih dulu . (macam taik kan, padahal panjat gunung ja, gua ta kira, sebab ini perasaan gua!)

matikau matikau matikau , sedap kene buli sehariann ?? seronoknyaaa !
rasakan ! ini sebahagian dari ujian menjadi orang terdekat kepada si ajie pesakit mental acute punya ! haha



ini baru nama nya hari yang ceria (:


peringatan : tiada ganjaran tiada perubahan , perubahan membawa kesengsaraan ! nak tau kesengsaraan type apa ? try laa buat (:



xoxo, post ini kepada yang paham sahaja
xD


3 comments:

one_ny said...

x pham... hee..

Laila Nur Nahar Bt Abd Jabbar said...

mcm keling la ajie nieh~~~

queenfateema said...

y psl kne tnggal uh, sori la...bkn sngaje pon...