Pages

Powered By Blogger

ahad yang bermanfaat


salam ,

perjalanan ahad bermulaa ,

pagi-pagi dengan mood yang macam nak hantuk kepala ke dinding si ajie bangun lalu bersiap untuk berjuang demi masa depan dia ..
* KI jee ponn , cita macam nak p final .

jalan punya jalan sekali salah venue dahh . patahh balik, membazir lemak aku ! sialan .


Then, boleh pulaa stuck dalam lif , time tuu cuak jangan cita laa , keluar lif macam tertinggal buah pinggang dalam tuu, berpeluhpeluhh . tapi , ini ajie laa . gua diamm cool.


the best part . time lunch . kami duk ramairamai buat bulatan lepak depan fakulti makan ramairamai , macam kenduri dahh . haha . lama ta lepak dengan budakbudak group a .


sambung LDK ,fasi gua wangi. Encik Sufian, sangat seronok.. walaupun aktiviti macam nak mati boring nya , sebab benda yang gua semua dh tau , tapi guaa sukaaa ~~ haha


dan dan dan dan balik .



sekarang si ajie berada di atas kerusi di sebuah bilik bernama wad , di sebuah hospital bernama HSB.
adakah anda percaya ??
gua overnite kat wad , baru mencabar , ada bran ?? jommm laaa .. haha .

1 comment:

Black Jeepsu said...

overnite ngan hantu.. huuuu