kajian 1

berdasarkan kajian yang telah dilakukan oleh si ajie, ini antara jawapan yang si ajie terima daripada responder2 dy ...
*ayat nak skema, macam nak buat kerja khusus GF form 3. hahhaaa

kajian apakah seyhh ?? ok, macam nie.. dalam kelas ari tuu, si ajie nie ada laa tanye kan satu soalan nie apa berberapa orang budak kelas dy. apa kah soalan dan jawapan nya ???


SOALAN : apa reaksi korang bila tibe2 ada seseorang nie datang kat korang dan tibe2 cakap. : awak sebenarnya saya suka awak, saya dah lama usha awak. dari first day masuk kelas lagi .. dah setahun lebih dah saya usha awak.. saya betul2 suka kn awak ..
* situasi nya, responder ni sangat tidak suka pada si orang yang bagi soalan.

JAWAPAN

1. MAK DAYAH :Senyum, serius ke main2 nie ?

2. KECIK :Senyum, saya mintak maaf. saya ta dapat buat keputusan sekarang sebab saya mcam terkejut. malam nanti kita sms saya bagi tau . lagi pun kalau dah jodoh ta ke mana. sabar eyhh ..

3. MAK IMAH :apa lagi, peluk dy terus laa.. heeeee, eyhh ta laa.. main2 je...

4.KINAH :Gila kau !!! *mata bulat nak terjatuh lidah terkeluar macam kne kne gunting..* ala2 macam kene seksaan neraka bagi orang yang berbohong ..

5. TASYA : Saya ta kenal awak, gilaa laaa.. dan terus beredar.... * gila sedih

6.PAAH :Tq, tapi saya rasa awak dah terlambat. saya dah ada orang lain laa.jangan nangis tau ..

7.UMI :Ha ? betul nie ?? boleh laa.. asal ada saya on je.. HHAHA

8. SHAMEER : Terkebil2 kejap, eyhh, pelik la kau nie.. dah aku akan bagi kau seribu satu alasan untuk tolak kau.. haha. lagi pun kalau kau suka aku, BUKTIKAN ..

9.BARD : Eyhh, yeke ? awak orang ke 100 cakap mcam tu pada saya hari nie.. apa kata bagi memudahkan urusan saya. awak isi borang calon dulu. jagn lupa bayar deposit utk borang sekali

10. SIR BEL : I don't know. ok laa saya jawap. thanks for liking me. tapi sebab saya ta suka org tu kn ? so saya nasihatkan awak tolok dy dgn cara yang baik. macam bagi alasan lain laaa..hey, you should not ask me question like this ..!!

* tape laa sir, saya dah dapt jawapan dah pun. hahaha ... lagi pun saya tanya luar kelas kn, bukan dalam kelas pun ..

haha, gila laa kenape la agak nya si ajie nie buat kajian yang macm nie.. peliknya peliknya peliknyaaaaaa....

6 comments:

SAKINAH REDUAN said...

kah3....xleh bla tol kajian ko ni

Wan Ezudein said...

tu x tanye ak lagi tu..haha

ajie_harini said...

din, kalau kau . apa jawapan nya ??

Wan Ezudein said...

haha, tunggu ape lagi, trus blah lepak tempat laen je laa.. buat2 x nmpak si dia.. haha.. xkan nk terblik dunia kot..XD

ajie_harini said...

wahhh ganas nya cikgu din nie...

Wan Ezudein said...

biase lah akak ajie..hehe