Pages

Powered By Blogger

baru dapat SIR (:

according to tittle, the diagnosis untuk si ajie ialah hypertension related to baru dapat lecture lelaki .. hahaha.. ni semua pengaruh dari assigment yang berlapis-lapis tak siap lagi .. hhahaah....gilaa laaa..ok mari mula cerita.


malam hari..

ajie esok kau g kelas ?
aku tada la baik sangat nak g kelas, so esok aku nak berkeras je asts katil * maksudnya nak tido tak nak g kelas laa...
alaaa, ta pe laa kitorg ikut ko, ko ta g kiteorg pun tak g laa.. heee..

pagi hari

ajie, bangun ta g kelas ke ?
tak, kelas ta da lecture
mana kau tau, pergi pun belum. ikut kau laa, kitorg g dulu..bye..
aku tau, malm tdi dy dtg dlm mimpi ckp ta da kelas.. byeeeeee.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

setengh jam kemudian...

teteteeeeeee.msg msuk bertubi2, call bertubi2.. alaaaaa gangguannnn ...
AJIE, DATANG KELAS LECTURE KAU ADA NIE, KELAS KAU SORNG PUN TAK DA. CEPAT DATANG
alaaaaa, tak nak tak nak tak nak tak nak, aku nak tidooooooo.. tolong laaa
LECTURE CARI KORANG LAAA, LELAKI WEI ....
tak nak, aku nk tidoooooo ... tetttttttttttttttttt talian putus...
rasa bersalah pulak.. dengan pantas aku lari g mandi, siap2 g kelas.. laju gila aku smpai kelas..berpeluh2, basah lencun.. hahaha

ketika di kelas

aku dtg ber3 dgn olive dgn anis.. dalam hati mane laa lecture nie.. ckp suh datang, tapi dy yg ta da.. hahaha..smbil aku minum air, tiba2 msuk laa si SIR nie.. hahaha.. wahh, boleh tahan, nasib baik aku ta tersembur air yang aku minum tuu .. aku cool jee.. hahaha...
gila kau, aku dah la jarang dapt lecture lelaki, sekali dpt hemsem pula tuu .. ahhaha bolehh laaa.. so far ok2 laa. boleh hidup..

heeee... sorry SIR kt fb saya tak add lecture, SIR add sy pun sy ta accept kn?? heee .. sorry. ta pe, maklumat nanti kawn2 boleh pass kan .. (:



No comments: