Pages

Powered By Blogger
jomsambung ..

day 3 : aku jadi macam secretary jee , kemas kini fail 2010 ke 2011 . arahan sister so , jangan ada bantahan or marahan . haha . dah siap tuu , kerja nya jawab phone call . take oder dari doktor . haha . nasib baik doktor oder tuu senang jee ta la pelik pelik sangat . haha

day 4 : macam ambulan . kerja antar dan ambik patient balik dari ot , klinik plastik, klinik mata . fuhh , penat . jauh jugakk laa perjalanan nye .

day 5 : penuh dengan patient addmit dan discharge jee . kene orient laa, observation tuu dah memang hari hari . jangan cerita laa . macam2 patient yang masuk , siap ada sorang nie di iring polis lagi ...

day 6 : last day kerja shif pagi kat wad tu . sedang dengar staf nurse pass report

doctor : stdunt nursr mari sorang tolong saya.. aku pun semanagt laa g tolong doktor tuu . sedang aku tolong tibe2 aku nampak patient katil sebelah tuu macam dah ta respon apa2 . relative dy panggil doktor . depan mata kot, nampak hembusan terakhir .Inalillah . allah lebih sayang kn dy . sedihh T_____________T
dan last day tuu laa macam macam aku belajar dan banyak pengalaman aku dapat . BEST (:



IBU : pergi langkawi kan ?? ting ting , apo lagi .. jangan lupaa ole-ole saya . heee

No comments: