ALHAMDULILAH

17 May 19:27 RM0.00 MOE:
Tahniah ! Anda berjaya dipanggil temuduga calon tambahan KPLSPM Ambilan Jun 2010.Info lanjut : http://apps.emoe.gov.my/kplspm/std_jun102/


apa ni apa ni ? hah cheaa tanya tanya pulaa . rezeki laa. aku bagai ta percaya je dapat panggilan temuduga nih . bagai mimpi di senja hari. biar pun panggilan calon tambahan . aku bahan je. ye la bukan senang nak dapat peluang nih. detail : baca sikit program ap tuu ? pendidikan prasekolah . haha *sejak bila aku suka budak budak ??


No Kad Pengenalan
:
92****-**-****
Nama
:
AINA HAZIRA BINTI ROSLI
Program
:
S017P0000P - PENDIDIKAN PRASEKOLAH (SK)
Pusat Temuduga
:
L16D


L16-KOLEJ MATRIKULASI JOHOR (KMJ)





JOHOR
Tarikh
:
19 - 05 - 2010
Masa
:
11.00AM

aku sebalum ni ta pernah pergi temduga , kalau setakat kat sekolah tuu adalahh. hah tapi nih ta sama . aku hanya ada lebih kurang 36jam untuk siap sedia.


1. Kene lengkapkan
borang , resume dan bagai bagai .
2. Kene ujian INSAK . 135 soalan dalam 30 minit. Soalan nya boleh tahan senang , cuma kene pikir lojik je.
3. Temuduga berkumpulan : dapat topik kesan daripada pembuangan bayi dan sumbangan kita dalam menangani masalah nih .aku ber3 . kiteorang pun bercochea cochea laa pasal isu nih.

4. Ting Ting . Masa nya untk temuduga berseorangan pula : jeng jeng Apa jadi .
banyak soalan yang aku kene jawab . siap kene bercerita lagi dalam tuu . yelaa nama pun temuduga untuk prasekolah kan. hahaa..
5. Abislaa. akhirnya aku jejak kaki kat KMJ. not bad . sempat la akuu jumpa kawan kawan y dah masuk kat situu . miss all of you guys .


setakat ni , semua yang aku mohon aku dapat . tapi ta dala gila kuasa nak pergi semua . harap lah aku dapat masuk bidang pendidikan ni. aku nak teruskan warisan ibubapa aku .

CIKGU AINA HAZIRA BINTI ROSLI .
INSYALLAH ;)

No comments: