Pages

Powered By Blogger

bebas uinform




salamm ;)

huhhh! lama ta update belong niehh . sekarang aku bukan lagi insan yang perlu bangun awal untuk ke sekolah bersama sama uniform putih biru beg sekolah yang berat ikut peraturan sekolah kelas tambahan dan manghabiskan separuh hari di sekolah. akuu bebas ;0 ada sedikit kelegaan . haaaa ;p

namun ..
aku tetap anak permpuan kepada cikgu rosli dan cikgu hapizah yang harus ikut peraturan hidup . aku reda dan bersyukur . setakat nieh aku belum rasa bosan lagi duduk di rumah even kawan kawan aku ramai dah kerja. lagi pun sekarang nieh aku sedang ambil lesen motor + kereta mungkin itu sebab aku ta nk kerja lagi kot . haha

apa aku buat hari hari adalah sama je. ;)
bangun tidur . kemas rumah .pergi sarapan dengan kawan . balik kemas rumah dan kemas dan kemas tuu je . haha even rumah ta kecah kecah sangat . haha tp seronok aku dapat berbakti kepada keluarga . haha aku dapat ringan kn beban ibu ..

ayah : dah bosan duduk rumah?

ajie : mestilah belum .haha

ayah : bagus la. duk rumah tolong tolong ao yang patut

ajie : tapi ajie nak wang saku. hehhe

ayah : nak ap2 cakap je ibuayah belikan .
ayah : tapi kalau kerja pun ok. ada pengalaman dn berdikari sikit

* ayat nie hari hari aku dengar. setiap kali ayah balik kerja mesti dy tanya cam tuu.haha aku naik confuse sebenarnya ayah sokong akuu kerja atau sokong aku duk rumah.. ??

No comments: