Pages

Powered By Blogger

mersing sudaaa


khamis
14 April 2011

hari ini hari terakhir kelas untuk semester 2. ada test pula tuu. memang ta la kan jawab nya. otak dah pikir balik jee. hahaha. abis jee test, alamak, madam buat pesanan penaja pulaa. dah laa la tuu aku tahan jee nk PU .. ta pa laa, demi kebaikan dengar jee dy punya amanah. abis jee amanah , nadia pun cakap : wey ayah aku datang kul 2:10 . apa ?? lajunya.. ouh tidakk bladder aku semakin penuh dibuatnya.. haha. apa lagi, berlari berkejaran laa dengan tangga atu caves tuu . haha.. naik tapau barang terus ayah nadia sampai. on time . bagusnyaaa ..

sampai je aku dengan baby lat pun terus g naik atas beli tiket . ini adalah pengalaman pertama untuk baby lat, dy ta penah balik naik bus. heee. amcm baby lat , best kan ?? haha nasib aku baik, tiket ada ta yah tunggu lama2 punya.. haha . then dalam bus aku pun terserempak dengan kila dn louxman , budk kelas aku . so balik laa sama2 dalm satu bus .

masa perjalanan lebih kurang 5jam laa baru sampai kat tol ayer hitam .lama dohh . aku turun dengan man. then along pun sampai, sempat laa aku drop man kt depan umh dy . fuhh rumah dy . ---------. haha . ayat last sekali yg man cakap : ha, ni semuaa bukan kereta aku, kereta orang .. korang boleh bayangkan bape banyak kereta tuu ?? banyakkk haha . aku pun kalah .

heee, akhirnya kul 10:15malam aku pun sampai rumah. hee home sweet home . AYAHH, SAYA NAK MAKAN DURIAN.. PLEASAE :)


aina husna: hang ta nak balik ke ??
** ajie study laa, jangan asyik main jee ..

No comments: