penyebaran penyakit

PENTING !
kes 1


charlies . serangga yang amat berbahaya . dah la mebahaya , bole banyak pula kat uitm p. alam nie. adusss . guana nih ?. serangga nih dalam gambar nampk besar , sebenarnya sebesar semut jee . susah kot nak nampak .
mula mula ajie pun ta perasan kewujudan serangga ni , sehingga lah one of my classmate yang kene . Muhammad Adib Najmi . teruk + dasyat = sadis . haha . memang sadis gila laa . haha . ngeri nak nengok tangan dy.

mula dari kes tu laa , ajie dan kawan kawan mula mengkaji tentang
charlies nie . heee . Adib siap pergi tangkap charlies nie , simpan dalam botol . jadi pets dy . haha . gila !



SANGAT GELI . berdiri bulu roma nengok charlies nie . yuck ! haha

so untuk langkah berjaga jaga . tiap tiap malam kebas katil . mesti bersih maa , nanti charlies datang pulaa . tingkap pun kasi tutup . hee ;)

kes 2

memang terbaik laa . balik kawad jee , nengok kolej kene sembur dengar sembur naymuk .*ala yang asap banayk banayk nak elakkan naymuk membiak tuu . pulaa dah . macam macam penaykit sedang merepak disini . haha . but dont worry , all is under controlled! . sebab dah ramai yang deman dan suhu yang cecah ke 40C . terukkan

yah ! sembur sampai ke bilik . 1 block kene sembur . harap harap cikcharlie pun mati sama . haha .

pesan ibu : jaga kesihatan
jagan kongsi personal thing ! haha tuu yang paling penting .
selalu basuh tangan
jangan selalu pergi tempat yang kotor
jaga kebersihan
*ada lagi . tapi lupa suda. heee .yee . baik lah ibuu . heeee .






No comments: