budak perasan



hadiahh budak 8A

percaya? kalu ta percaya jangan percaya..haha..


akuu nak MINI COOPER warna kuning tapi nie je yang mampuu..hmm terima dengan hati yang berbunga bunga
..
SUZUKI SWIFTwarna putihh..
ok laa tuuu..

apa korang ingat ayahh akuu datuuk misai nak beli kan akuu keretaa nie?haha.

mintakk basikal, dari tiada gigi sampai gigi dah berlapis lapiss pun ta dapat dapat..tiba tiba dapat kereta..hehe..


*ikhlass dari budakk perasan berangan angan

4 comments:

biztoone said...

waaaahh :)
ni betoi2 berangan je ke da dapat?
hehe

gewd-gurL perhaps said...

ngahahahahaa.. gila la adik wa nie..

eYe said...

takpe ajie, when ajie dh keje n dpt beli kereta sendiri lagi rase best...tak dpt nak describe...bile dh keje semua yg kt nak blh dpt n kt lagi tau nilai die...syg sesgt...

ajie_harini said...

berangan angan je.. hehe

kak una: tau laa dah ada wave putihh..saya nak jugakk swift putihh haahaha..

kak ai:ye ye.. ta sabarr nak tunggu masa ituu